2010. május 3., hétfő

A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk.

Azt hiszem ez életem legboldogabb időszaka, a rövid idő ellenére amit a párommal együtt töltöttünk betudta bizonyítani azt amit másnak sok idő után sem sikerül... azt h Szeret és én is őt. Felszedett a padlóról mikor szükségem volt rá és nem engedi, hogy visszazuhanjak és ezt nem tudom eléggé megköszönni neki. Tettem rossz dolgokat az elmúlt évek során amiket megbántam,de neki eltudtam mondani és ezekkel együtt is elfogad olyannak amilyen vagyok és ez csodálatos. Mielőtt megismertem nagyon ki voltam készülve, de aki ismer az tudja is, hogy megvolt rá az okom, de mellette biztonságban érzem magam hosszú idő után először, mert szeretem és ezt remélem ő is tudja.Nehéz bebizonyítani azt,ha valaki fontos nekünk de egyesek szerint nem is kell mert ez magától értetődő dolog. A sok hisztim,a féltékenységek stb. ezek csak azért vannak mert félek,félek attól hogy elveszítem... de egy probléma van,hogy hajlamos vagyok túlzásokba esni és bebeszélni magamnak dolgokat,mint egy kis 12 éves,mert tudom hogy nem kell félnem amíg velem van és bízhatok benne,de ez nem olyan egyszerű, mivel a sok csalódás megviseli az embert és mivel elég naiv vagyok ezért az elmúlt 1-1,5 évben bőven kijutott belőle(könyvet lehetne írni belőle xD ) ... de ami fontos hogy most boldog vagyok. Persze vannak viták ezer számra,de ezek mind értelmetlenek és a jó benne hogy megtudjuk beszélni :) Már csak mosolygok azon, hogy ha valaki azt mondja hogy nagyon elkapkodom a dolgokat és hogy előre tervezek .... ezek hülyeségek,mert ha igaziból szeretsz valakit és ő viszont akkor nincs olyan amit nem tudtok együtt megcsinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése