2010. január 2., szombat

Billy megvédett ... xD

Előzmények: A playboy-os bunkó pasi xD és haver kiadta magát a pasimnak és megvédett a drága :) nagyon kedves tőle.Köszi Billy még 1x :) szeretlek :D
És Zsombimnak is nagy köszönet mert ő meg a szeretőmnek adta kimagát xD és ő is megvédett és le is akarta lőni a hapekot :) téged is szeretlek Zsombi és köszi =)

László (playboy™ ) üzenete:
Üdv
Ki maga ?
Billy üzenete:
Szevasz öcsém
Mit akarsz a csajomtól?
Halljam?
László (playboy™ ) üzenete:
Elnézést kérek
semmitse
Elnézést mégegyszer
Billy üzenete:
Még egy ilyet meg ne haljak mert kitépem a gerinced és agyonverlek vele te teű
László (playboy™ ) üzenete:
kömíny gyerek vagy
kajakra
Billy üzenete:
Mi az h a melléről akarsz képet?
Ha akarja akkor
László (playboy™ ) üzenete:
jócsaj ?
Billy üzenete:
SZetem elég világosan közölte
László (playboy™ ) üzenete:
jólvan elhiszem
te gy
te gyúrsz öcsém ? kajakra letagathatnád
Billy üzenete:
Mivan tán az én csöcsömröl is kell kép
.:!?:. ™ üzenete:
mi a probléma kisgyerek?
Billy üzenete:
Mért kell rászállni egy csajra aki nem akar semmit?
.:!?:. ™ üzenete:
szerintem senki nem kérdezet téged..
Billy üzenete:
Neked h esne ha a csajodra igy szállnának?
.:!?:. ™ üzenete:
ez egy szavazás lesz nem kell felkapnod a vizet
*Billy üzenete:
De ha nem akarja
ezt megmondta ő is
László (playboy™ ) üzenete:
melyikről beszélsz am ?
mert van amelyik elfogadta
*Billy üzenete:
Sztem ő nem az amelyik fogadta
László (playboy™ ) üzenete:
Mert nekem eggyik se jelentette ki h nem szeretne részt venni már bocs
csak olyat mondtak max h majd még meggondolja
Billy üzenete:
Én mást hallottam
Na mindegy
László (playboy™ ) üzenete:
nyisd ki a füled
Billy üzenete:
Szálljatok le róla Légyszives
.:!?:. ™ üzenete:
csak mondja m
Megértheted
.:!?:. ™ üzenete:
ezt megértem.
László (playboy™ ) üzenete:
jólvan
nemzavarjuk többet
Billy üzenete:
Köszi szépen
További jó vadászatot
László (playboy™ ) üzenete:
nincs mit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése