2010. január 20., szerda

Sok furcsa érzés....


Annyi furcsa érzés kavarog bennem...De én már semmit sem értek... Érzem a sok fájdalmat és a dühöt... azt hogy mások szeretnek engem ok nélkül....nem tettem semmit amivel kiérdemeltem volna, de szerintünk kiérdemeltem mert nem nevettem ki őket és megláttatam a rossz dolgokat velük más szemszögből... de erre bárki képes. Van egy olyan érzésem. hogy lesznek még olyan dolgok amiket sohasem fogok megérteni....látom, érzem, de nem értem őket. Nem tudom felfogni a dolgok miért-jét....Miért szeretnek?Miért utálnak?Mért vagyok fontos?Mit tettem ami miatt szeretnek azok akiknek csak fájdalmat okozok?? Mit jelent az embereknek szeretni? ... Ezek mind bonyolult kérdések amikre soha nem érkezik válasz.... Felteszem százszor, ezerszer, de egyszer sem kapok választ.És fáj, hogy nem értem...Bár lehet, hogy vannak dolgok amiket csak érezni kell és nem kell az értelmét keresni.Most jól esne egy ölelés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése