2010. január 25., hétfő

Hiába hajtod magad semmivel nem lessz jobb....


Elegem van...próbálom a maximumot kihozni magamból mindenhol és mindenben megfelelni de nem megy....akárhogy hajtom magam gürizek....kikészültem. Próbálom helyre tenni az életem, mert mostanság eléggé kicsúszott minden a kezemből. Kikaptam ma a félévim is :( elég sz*r lett....ilyen eredménnyel nem megyek én egyetemre az tuti,mert 3,6 lett az átlagom és a faszom is kivan vele. De megfogattam, hogy most még jobban ráhúzok és igen is megtudom csinálni hogy kijavítom amit kell. Ma jelentkeztem előrehozott érettségire is infóból és remélem hogy jól fog sikerülni mert kiakadok már.
Meg mindenki b**tat, hogy nem beszélek vele normálisan és hogy mindenen felb***om az agyam....persze hogy felb**om ha kivagyok merülve mint állat. Arra nincs energiám, hogy kikeljek az ágyból nem még arra hogy a hülyeségekkel foglalkozzak..... mért nem lehet megérteni, hogy belefáradtam....érzelmileg is kimerültem,hogy mindig másokkal foglalkozok és velem szinte senki...ha ez így folytatódik összefogok roppanni teljesen. Asszem megint elkezdődik majd a leszarom az embereket korszakom és nem fog érdekelni a sok idiótaság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése