2010. január 6., szerda

Érzékeny vagyok....




Érzékeny vagyok.Nagyon érzékeny.Sőt! Túl érzékeny. Ebből már voltak/vannak gondjaim,de tudom, hogy lesznek is. Ez van. Az élet egyáltalán nem egy nagy csokitorta! Bár az lenne! De azért igyekszem olyanná tenni!

Nem tehetek az érzékenységemről...egyszerűen a kőkemény maszk alatt vannak bennem is emberi érzések akármennyire nehéz elhinni....
Mindig csinálom magamnak a rosszat.....elhiszem hogy fontos vagyok valakinek...aztán kiderül hogy mégsem...nem akar beszélni velem telefonon...stb Én tényleg nagyon bírom meg ilyesmi...de akkor legalább őszinte legyen velem nem az h nem szeret telefonon beszélgetni -.-" jó kifogás 
Most valahogy érzékenyebben érint minden...minden kis apróság vagy rossz szó :S Nem értem miért lettem ilyen érzékeny.(Nyugi nem vagyok terhes xD az nehéz lenne)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése