2009. június 6., szombat

Hát hol is kezdjem...úgy látszik még is csak nagyon szerelmes vagyok :) de sajna a szerelmem kórházban van :'( de pénteken már kijöhet és szombaton ha minden jólmegy találkozok vele Bp-n :) Egy szomorú hír is van: olyan szerencsétlen vagyok hogy megbuktam matekból :s..de a pótvizsga sikerülni fog xD és utána megyek Pestre tanulni =) és semmi nem állíthat meg =) //kivéve anyám//...Holnap felelek Kémiából is mert az a hülye tanár azt mondta hogy ha nem felelek 2-sre minimum akkor megbuktat közben 3 egészre állok,de mindegy =) Pénteken és Szombaton //igen szombaton is van suli// nem kell tanulni mert szar egészségnap lesz...de viszont már a matek kisérettségi miatt nem kell aggódnom mert megbuktam és akár milyen jó lesz már nem számít :S Szal szar ügy....Tegnap történt még velem egy érdekes dolog xD egy vagyis helyesebben 2 fiú szerelmet vallott :) de szegénykéim...megmondtam hogy már van párom :) és hogy nagyon szeretem...és hogy örüljetek kaptok róla egy képet is...de vigyázat ő csak az enyém =D(L)Kicsim(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése