2009. június 8., hétfő

Na akkor a mai napom az elég sz*r volt -.- 4órás matek doga xD és még szünet sem volt...de rohadt nehéz feladatok is voltam meg minden..ráadásul lekéstem a buszt is és váratm 2 kibaszott órát a másikra és közbe beszélgettem egy nőcivel akinek minden baja volt xD panaszkodott annyit mint a franc asszittem kinyírom de jót röhögtem rajta meg összehordtam neki minden szutykot csak hogy mondjak valamit.
De hogy legyen valami jó hír is ma végre visszarét Totókám is mert osztálykiránduláson volt és az idő alatt nem beszéltem vele :s és már elvonásitünetem lett rendesen nem is tudom mi lesz ha Angliában lesz ....
ja annyira fáradt voltam délután h bealudtam a buszon is xD aztán alig tudtam haza kóvájogni xD
És tudjátok van az a furcsa érzés ami néha elfogja az embert hogy milyen jó lenne ha más bőrében lenne más emberekkel.....néha ez nekem is előjön hogy lehetne jobb is...de rosszabb is =) és ezt az oldalát kell mindig nézni meg hogy
minden rossz után jó következik
és ez tök igaz :)
Meg ma hallgattam francia black-metalt és áá rohadt nagyon tetszik :P le is szedtem egy csomót =) na mára ennyi elég is lesz mert kivok merülve és megyek aludni =) Jóéjt mindenkinek és szép álmokat :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése