2009. június 18., csütörtök

"A szived nem egy seb amit piszkálgatni kell"

Azt hiszem ma egy nagyon-nagyot csalódtam valakiben!Aki ezeket a sorokat nem fogja olvasni,de nem is baj,mert ha magától nem jön rá ,hogy mit tett,akkor megérdemli,hogy haragudjak rá.Nagyon fájt amikor mástól olyat kellett visszahallanom,ami az én számat soha nem hagyta el,de "mégis én mondtam".Nevetséges!Hm bárcsak az lenne,de inkább a sírás kerülget,hogy egy közeli egy nagyon közeli ember ilyet tesz!És nem érti meg,hogy hazudott,mert ez sajnos nem jut el az agyáig.Azért nem írom le ki az a a személy,mert tuti nagyon meglepődne aki ezen sorokat olvassa.Majd talán egyszer,amikor fel tudtam dolgozni!!!Remélem hamar,mert nagyon szarul esett!Ráment majdnem az egész napom erre,hogy miért van ez,miért kellett ezt csinálnia...de nem jöttem rá,mert semmi értelme nincs,annak amit csinált!SOHA NEM CSALÓDTAM BENNE EKKORÁT!!
"A legnehezebb dolog szeretni valakit, hagyni, hogy hibázzon, és ennek ellenére tovább szeretni őt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése