2009. június 6., szombat

Olyan ideges vagyok a holnap miatt....matek kisérettségi lesz és ha nem sikerül 3sra akkor nekem lőttek...ki leszek nyírva és alig mehetek majd valahova és ilyenkor nincs velem az akit szeretek :( pedig most semmi sem esne jobban mint egy ölelés és egy hosszú forró csók tőle :)//na de azt majd egy másik bejegyzésben// és ma még rám vannak bízva hugomék is meg az egyik barátnőjük xD jah és még takarítani is nekem kell meg minden faszom..áááá tiszta szutyok minden most.
De tegnap beszéltem 3negyed órát telón Sátánkával este ő hívott...szegény mindig annyit beszélünk xD az anyja már kiakad a telószámla miatt.De ő legalább aggódik miattam =).
Meg tegnap elég sokat dumáltam Łuηα-val is akiről azt hittem hogy nagyon utál és lehet hogy még sem =)De már azt se tom hogy miért hittem azt...ez a vicces benne.És ő is mostohaanyuka mint én :D.Szal tiszta jó =D Egyébbként ő az énekese a Death Reattle-nek amibe a K¡¢§¡m dobos :).
Tegnap még valamin meglepődtem nagyon és nem jó értelemben. Szomorúan vettem tudomásul hogy aki régen a legjobb barátnőm volt már nem bízik bennem és nagyon megváltozott de én attól szeretem csak rosszul esik és úgy érzem hogy amennyire régen ismertem most annyira nem ismerem.És "gecikurvaszar"...de próbálom megérteni csak nehéz mert már nem tudom mit higgyek róla hogy melyik éne volt az aki engem megértett akit érdekeltem akinek akármit tettem mindent elmondtam aki a legnagyobb hülyeségeimet is elintézte pár poénnal hogy jobban legyek,aki vigyázott rám mert tudta hogy szükségem van rá és igen ő mindig tudta ha bajom vam mindent az utolsó szóig és tudott mindig tanácsot adni az ő kishugának mert idővel a fogadott testéver is lett...ennyi év barátság rokonság úgy látszik csak ennyit ért...de megpróbálok túl lenni rajta majd valahogy csak ez annyira rossz..nem akartam kimondani és leírni sőt belegondolni se de elveszítettem egy részem és az ő volt.... :'(

1 megjegyzés: