2009. június 12., péntek

New Moon...ajánlás =)

Ez a könyv Stephenie Meyer: Twilight című könyvének folytatása. A második epizód. 2006-ban, magyarul 2009 áprilisában jelent meg =)

Röviden a tartalma:

Bella 18. szülinapja idején vagyunk. Ez számára rettenetes, hisz így egy évvel idősebb lett Edwardnál, így nem is akar ünnepelni. Alice mégis bulit szervez neki. Ez végül rosszul sül el, az ajándékbontásnál Bella megvágja egy papírral a kezét, s Jasper, aki nemrég csatlakozott a Cullen családhoz kis híján ráveti magát Bellára. Edward szakít Bellával, azt mondja nem elég jó neki. A Cullen család elköltözik Forks-ból. Bella hónapokig szenved, senkivel nem beszél, csak ha kérdezik válaszol. Nem megy sehova, rosszul érzi magát. Összebarátkozik Jacob Blackel, de még mindig Edward emlékéhez ragaszkodik. Nem tudja elfelejteni szerelmét. Közben Charlie dolgát támadó medvék nehezítik meg, akik túrázókat ölnek meg. Egy borzalmas félreértés pedig mindennek a végét jelentheti...

http://www.youtube.com/watch?v=Wx69e-ZMCEI&feature=related

Sztem ha mástól nem ettől kedvet kaphattok a könyvhöz is =) érdemes elolvasni én nem tudtam lerakni egyenesen amíg a végére nem értem szinte a könyv függőséget okozott nekem...a lényeg olvassátok el =) van benne mindenkinek valami ami megfoghatja benne csodás szerelmi történet ami kicsit szenvedésbe megy át ami majdnem Bells halálához vezet,de Edward még is azt hiszi hogy meghalt ezért öngyilkos akar lenni és elmegy Olaszországba a Volterra családhoz,mert egyedül ők tudnának végezni vele.............ha érdekel a folytatás tessék elolvasni =)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése