2010. február 21., vasárnap



Ez a szám valahogy most úgy illik a hangulatomhoz és úgy mindenhez.Teszem itt az erős embert pedig kurvára nem vagyok az...egyszerűen összefogok zuhanni a dolgok súlya alatt,de még tartom magam...bár kitudja meddig. Sok ember van mellettem akikre számíthatok,de van amiket ők sem tudnak levenni rólam akár mennyire szeretnék. Most az is nagyon sokat jelent nekem,hogy mellettem vannak és meghallgatlak.
Ma valami hihetetlen teherként zúdult rám a magány és nem tudtam ellene mit tenni,az utóbbi időben emberek közé sincs kedvem menni hiába hívnak rengeteg helyre. Már írni sincs most kedvem,de ígérem bepótolom valamikor.

Annyira megszoktuk, hogy mások előtt álarcot hordunk, hogy a végén magunk előtt is álarc mögé bújunk.

1 megjegyzés:

  1. Mi ez a hangulatingadozás? egyik pillanatban jó minden, aztán meg jön egy ilyen nincs kedvem emberek közé menni szöveg :S Egy barátom mondja nekem mindig azt amikor rossz kedvem van, hogy : "fel a fejjel, lesz egy még így se..."
    Ez számomra olyan, mintha forró vizet öntenének a hátamra, de jobban belegondolva arra ösztökél, hogy ne adjam fel ;)
    tehát: Fel a fejjel, lesz ez még így se... :)

    VálaszTörlés