2010. február 16., kedd


"Fontos, hogy megtanuld: nem szerethet téged mindenki. Lehetsz Te a világ legfantasztikusabb szilvája, érett...zamatos...kívánatosan édes, és kínálhatod magad mindenkinek, de ne feledd: lesznek emberek akik, nem szeretik a szilvát. Meg kell értened: hogy Te vagy a világ legfantasztikusabb szilvája, és valaki akit kedvelsz nem szereti a szilvát, megvan rá a lehetőséged, hogy banán legyél. De tudd ha azt választod, hogy banán leszel, csak középszerű banán leszel. De mindig lehetsz a legjobb szilva. Vedd észre, hogyha azt választod, hogy középszerű banán leszel, lesznek emberek akik nem szeretik a banánt. Töltheted életed további részét azzal, hogy igyekszel jobb banán lenni, ami lehetetlen hisz Te szilva vagy, de megpróbálkozhatsz megint a Legjobb Szilva Lenni... ♥"

Ez egy jópofa idézet ,amiben nagyon sok fontos dolog van például az,hogy ne akarjunk mások lenni mint akik vagyunk,ne akarjunk egy pasi miatt vagy bárki miatt megváltozni,hisz lehet hogy jön majd valaki aki úgy fog minket szeretni amilyenek vagyunk,csupán önmagunkért;) Volt hogy én is megakartam változni egy pasiért ,de elveszettem önmagam és lassan a fiú se szeretett pont azért aki lettem ,hisz azért szeretett amilyen eleinte voltam :P Én úgy érzem most lelkileg hogy nem találom önmagamat  és nem tudom hogy a  szilva vagy a  banán vagyok-e

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése