2010. február 9., kedd

Világvége hangulatom van...

mostanában elég gyakran...ok nélkül egyszer csak bevillan,hogy abból áll az élet,hogy forgunk egy mókuskerékben...és miért?Mert mindenki így csinálja.
 miből is áll az élet?Tanulás,munka,karrier-szerelem,házasság,gyerek-fiatalság-öregség-halál.
Azért gürizek rohandt sok évet az iskolában,hogy dolgozhassak és azért dolgozok mindennap hogy legyen rohadt sok pénzem amit majd elköltök. Belezúgok egy hapsiba,mert ugye ezt így kell. Aztán összeházasodunk,mert hát a szerelmesek ezt csinálják,aztán szülök egy-két gyereket,mert ezt is így szokták,mert a család boldogít persze és ezt a kurva emberi fajt persze fent kell tartani.
Aztán azon kapom majd magam,hogy öreg és csúnya lettem és szépen meghalok.Ha belegondolok,hogy a f*szba ne lenne már szar hangulatom???
Mindenkinek az élete során túl kevés az olyan dolog, ami kizökkenti a mókuskerékből.


Ui: Ennek ellenére megint beteg vagyok.Szétrobban a fejem,lázas vagyok. Jah és a levegő luxuscikknek számít nálam,mert azt sem kapok.Miért is ne lennék megint ilyen rohadt beteg????

3 megjegyzés:

  1. Hát ez őszintén kicsit nem így van. de te életed azt csinálsz amit akarsz, de amit írtál az életről itt az nem így van.

    VálaszTörlés
  2. ez a pillanatnyi véleményem volt totál padlón lévő állapotomban :) és tudom hogy nem így van visszaolvasva egy pici igazság csak van benne,mert mindennek megvan a maga menete.

    VálaszTörlés
  3. ez sztem csak a csalódásaid miatt van így.Én megértelek tudod és mindig veled vagyok ha kellek :) nagyon szeretlek kicsicsaj

    VálaszTörlés